sobota, 15 kwietnia 2017

Życzenia spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.

Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Mam mało czasu, za dużo  jestem na TT, ale przyznaję, że sprawia mi to przyjemność :)
Dzień trwa 24 godzin, czasem jednak zegar zaczyna przyśpieszać, przez co liczba godzin, które mam do dyspozycji, w moim odczuciu się zmniejszaIm więcej zajęć, staram się zmieścić, tym szybciej czas wydaje się mijać. Im szybciej mija, tym szybciej staram się działać, tym większe napięcie, tym bardziej emocjonuję się błahymi rzeczami. Dlatego pragnę, aby czas Świąt Wielkanocnych zwolnił, aby zmartwychwstały Chrystus prowadził nas przez życie do wieczności. Tego oraz wiele więcej życzę całym sercem. Radości, która dostrzega piękno małych rzeczy. Nadziei, która nie gaśnie kiedy marzenia wydają się być dalekie. Pokoju, który koi kiedy wszystko wyprowadza z równowagi. Wiary, która daje oparcie, kiedy bezradność przeraża.

3 komentarze:

  1. Dzięki 😊 Niech Zmartwychwstały Chrystus będzie dla Nas zawsze drogowskazem Miłości ☉

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i pamięć.

    OdpowiedzUsuń